آیا وجود سگ در ماشین های اجاره ای اروپا مجاز است ؟


آیا برنامه ریزی تعطیلات یا سفر طولانی دارید؟ سپس شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که می توانید حیوان خانگی خود را برای سوار شدن نیز همراه داشته باشید. در Rhino Car Hire ما درک می کنیم که حیوان خانگی شما بخشی از خانواده است و بنابراین شما را در سفرهای خود به شما می پیوندد. اکثر عوامل کرایه اتومبیل در انگلستان حیوانات خانگی را در وسایل نقلیه خود اجازه می دهد تا زمانی که شرایط و شرایط آنها را رعایت کنید، که عمدتا مربوط به نگه داشتن ماشین و مراقبت از آن است. برای اکثر صاحبان حیوان خانگی مسئول این مشکل نیست.

اغلب عوامل استخدام خودرو که اجازه می دهد حیوانات خانگی در اتومبیل خود را به ندرت تبلیغ این واقعیت را به طوری که می توان آن را سخت پیدا کردن اطلاعات بعد از شما. بهترین توصیه این است که هنگام تهیه رزرو خود برای بررسی شرایط و ضوابط عامل خاصی اقدام کنید. نگرانی اصلی نماینده اجاره در رابطه با پاکیزگی ماشین است و اگر خودرو پس از اجاره شما بیش از یک مقدار معقول تمیز نگهداری شود، می توان هزینه هزینه اضافی را اعمال کرد. آگاه باشید که اگر سگ یا هر حیوان خانگی آسیب نرسد به وسیله نقلیه خود را بپردازید، باید بیش از حد هزینه داشته باشید و برای هرگونه هزینه برای تعمیر ماشین مسئول باشید. با توجه به این موضوع، برخی راهنمایی های بالا برای کمک به مراقبت از وسایل نقلیه خود را در هنگام سفر با 
یک حیوان خانگی جمع آوری کرده ایم.

نکات بالا برای مراقبت از ماشین اجاره شما هنگام مسافرت با حیوان خانگی:
استفاده از یک محافظ صندلی، یا یک پتو، برای جلوگیری از افزایش بیش از حد موهای سگ بیش از صندلی.
در هنگام گرفتن سگ در داخل و خارج از خودرو مراقب باشید تا از لکه های رنگی جلوگیری شود
اطمینان حاصل کنید که سگ خود را به دقت در موقعیت امن در بوت، و یا جعبه قرار داده است. حیوان خانگی کوچکتر نیز باید در جعبه حمل و نقل مناسب قرار گیرد.
ماشین را بعد از استفاده کاملا خلاص کنید
اطمینان حاصل کنید که خودرو برای کاربر بعدی بوی تازه می دهد.
بهترین توصیه این است که ماشین اجارهتان را با ماشین خودتان مقایسه کنید و هنگام سفر با حیوانات خانگی خود مراقبت کنید.

در Rhino ما انتخاب وسیعی از وسایل نقلیه دوستانه حیوان خانگی، از جمله طیف وسیعی از SUVs، حمل و نقل مردم و مینی بوس و برای حیوانات کوچکتر اقتصاد ما و ماشین های جمع و جور باید با نیازهای شما مناسب است.

Comments